Testsúlycsökkentés

A diéta egy életforma. A diéta egy szemléletmód. A diéta egyfajta életfelfogás, egyfajta hozzáállás az élethez.

A diéta egy életforma. A diéta egy szemléletmód. A diéta egyfajta életfelfogás, egyfajta hozzáállás az élethez.
Vagyis elsősorban fejben dől el. Nem csupán arról szól, hogy az ember elkezd egyfajta étrendet és azzal minden megváltozik.
Fontos, hogy a testsúlycsökkentés egy alapvető szándékkal kezdődjön.

Fontos azért, mert pozitív eredményt és sikerélményt csak akkor tapasztalhatunk, ha együttműködőként állunk a javasolt programhoz. Ha azonosulni tudunk a választott módszerrel.

A FlowZone egészségközpontban arra is adunk lehetőséget, hogy hozzásegítsünk a döntéshez, mely egy határozott életmódváltáshoz vezet.

A testsúlycsökkentés egy kalandos önismereti út is egyben. Remek lehetőségekkel,akaraterőnk, vagyis tudatosságunk megtapasztalására.

Legyen a testsúlycsökkentés végre egy motiváló és vonzó dolog! A cél képe lebegjen előttünk mindig és az eredmény érzése hassa át már most mindennapjainkat!

Egy biztos, hogy az „ezt most még befalom és hétfőtől fogyókúrázom” kijelentések csak nagyon kis százalékban vezetnek eredményre. Mert hát mi is történik hétfőn? Mi lesz más?
Nekünk kell másnak lennünk hozzá, hogy végre más eredményt kapjunk, mint eddig mindig. Vagyis, hogy valóban ne csak a kudarcokat éljük, hanem tartósan fogyjunk is végre.
Érezzük jól magunkat a bőrünkben, legyen a testünk egy kényelmes hely.

Felbecsülhetetlen változást hozhat életünk alakulására egy reális, szerethető testkép.

Életminőségünk minden területére kihat egy gondosan eltervezett, átgondolt ésszerű diéta, melynek természetesen része valamilyen típusú, kímélő mozgás.

A testsúlycsökkentés három alappillére:

  • megfelelő táplálkozás
  • rendszeres mozgás
  • szemléletváltás

A tartós fogyás alapvető szokások, alapvető megváltoztatását jelenti.

A táplálkozástudomány mai állása szerint, már régen nem arról szól a súlycsökkentés, hogy számolgatjuk és csökkentjük a kalóriák bevitelét. Megvonni magunktól az ételt, miközben abban hiszünk, hogy létünk függ tőle, csak még nagyobb hiányállapotot fog előidézni. Hormonális gondokhoz, anyagcsereproblémákhoz is vezethet.

Mire figyeljünk még a tartós fogyáshoz?

  • vízfogyasztás
  • méregtelenítés
  • elegendő pihenés és megfelelő energiabevitel
  • minőségi és elegendő önmagunkra fordított idő
  • stresszoldás (különböző masszázsok, relaxációs módszerek, pihentető, lazító kezelések)

Légy saját magad szövetségese és hozz bizonyítékot magadnak arra, hogy a tartós fogyás lehetséges!